Τα
μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης γίνονται με μεγάλη δυσκολία σχολίασε σε παρέμβασή
της η Στέλλα Βαλαβάνη, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενώσεων γονέων και κηδεμόνων
Αττικής μιλώντας στο «MEGA».
μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης γίνονται με μεγάλη δυσκολία σχολίασε σε παρέμβασή
της η Στέλλα Βαλαβάνη, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενώσεων γονέων και κηδεμόνων
Αττικής μιλώντας στο «MEGA».
Όπως
είπε, από την εικόνα που υπάρχει σε όλη την Ελλάδα, ένα ποσοστό 25%-30% δεν
έχει γενικά πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση, διότι είτε δεν έχει ίντερνετ καθώς
πρόκειται για πολλές περιοχές όπως νησιά ή χωριά, είτε τον κατάλληλο εξοπλισμό
όπως κάμερες.
είπε, από την εικόνα που υπάρχει σε όλη την Ελλάδα, ένα ποσοστό 25%-30% δεν
έχει γενικά πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση, διότι είτε δεν έχει ίντερνετ καθώς
πρόκειται για πολλές περιοχές όπως νησιά ή χωριά, είτε τον κατάλληλο εξοπλισμό
όπως κάμερες.
Παράλληλα,
στάθηκε στο γεγονός πως σε πολλές οικογένειες υπάρχει ένας υπολογιστής για δύο
παιδιά «και όταν η πλατφόρμα
“πέφτει”, είναι μία διαδικασία πολύ αγχωτική και επίπονη». Επισήμανε
πως από τα τέλη Φλεβάρη είχε επισημανθεί η ανάγκη για δωρεάν ίντερνετ στους
μαθητές και πως ακόμα δεν έχει οριοθετηθεί η ύλη για την 3η Λυκείου.
στάθηκε στο γεγονός πως σε πολλές οικογένειες υπάρχει ένας υπολογιστής για δύο
παιδιά «και όταν η πλατφόρμα
“πέφτει”, είναι μία διαδικασία πολύ αγχωτική και επίπονη». Επισήμανε
πως από τα τέλη Φλεβάρη είχε επισημανθεί η ανάγκη για δωρεάν ίντερνετ στους
μαθητές και πως ακόμα δεν έχει οριοθετηθεί η ύλη για την 3η Λυκείου.
Σε αυτό
στάθηκε και ο Πέτρος Γκιώνης, μαθητής Γ΄ Λυκείου ο οποίος επεσήμανε πως οι μαθητές της Γ’ Λυκείου δεν γνωρίζουν
πότε θα δώσουν πανελλήνιες αλλά και σε ποια ύλη θα κληθούν να εξεταστούν.
στάθηκε και ο Πέτρος Γκιώνης, μαθητής Γ΄ Λυκείου ο οποίος επεσήμανε πως οι μαθητές της Γ’ Λυκείου δεν γνωρίζουν
πότε θα δώσουν πανελλήνιες αλλά και σε ποια ύλη θα κληθούν να εξεταστούν.