Το θέμα της κατάργησης του μοναδικού
δρομολογίου ΚΤΕΛ Αίγινα – Πόρτες που είχε ως αποτέλεσμα οι κάτοικοι των χωριών
Πόρτες, Λαζάρηδες, Κύλινδρας, Ανιτσαίο και άλλων χωριών να ξαναμείνουν
αποκομμένοι από την πόλη της Αίγινας, συζητήθηκε σήμερα στο Περιφερειακό
Συμβούλιο Αττικής, μετά από αίτημα της«Λαϊκής Συσπείρωσης».
δρομολογίου ΚΤΕΛ Αίγινα – Πόρτες που είχε ως αποτέλεσμα οι κάτοικοι των χωριών
Πόρτες, Λαζάρηδες, Κύλινδρας, Ανιτσαίο και άλλων χωριών να ξαναμείνουν
αποκομμένοι από την πόλη της Αίγινας, συζητήθηκε σήμερα στο Περιφερειακό
Συμβούλιο Αττικής, μετά από αίτημα της«Λαϊκής Συσπείρωσης».
Μιλώντας εκ μέρους των περιφερειακών
συμβούλων της «Λαϊκής Συσπείρωσης» ο Γιάννης Μανουσογιαννάκης τόνισε πως έχει
ευθύνη η Περιφέρεια Αττικής, καθώς εκείνη καθορίζει τα δρομολόγια των ΚΤΕΛ. Εξήγησε
πόσο σημαντικό είναι το ζήτημα, καθώς για να πάει κάποιος ηλικιωμένος από το
χωριό για να ψωνίσει στην Αίγινα τα φάρμακά του θέλει με ταξί περίπου 40 ευρώ.
«Αυτό δεν είναι μία λειτουργία που μπορεί κάποιος να ανεχτεί» είπε
χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας πως «οι κάτοικοι στην περιοχή και δικαίως,
διεκδικούν και απαιτούν να έχουν λεωφορείο. Πρέπει να έχουν κάθε μέρα
λεωφορείο. Πού ζούμε; Είναι αδύνατον να αποδεχτούμε ότι μία φορά την εβδομάδα ή
και καθόλου θα συνδέεται με λεωφορείο μία περιοχή ενός νησιού μισή ώρα από τον
Πειραιά. Πρέπει να υποχρεώσετε το ΚΤΕΛ να πηγαίνει καθημερινά δρομολόγιο».
συμβούλων της «Λαϊκής Συσπείρωσης» ο Γιάννης Μανουσογιαννάκης τόνισε πως έχει
ευθύνη η Περιφέρεια Αττικής, καθώς εκείνη καθορίζει τα δρομολόγια των ΚΤΕΛ. Εξήγησε
πόσο σημαντικό είναι το ζήτημα, καθώς για να πάει κάποιος ηλικιωμένος από το
χωριό για να ψωνίσει στην Αίγινα τα φάρμακά του θέλει με ταξί περίπου 40 ευρώ.
«Αυτό δεν είναι μία λειτουργία που μπορεί κάποιος να ανεχτεί» είπε
χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας πως «οι κάτοικοι στην περιοχή και δικαίως,
διεκδικούν και απαιτούν να έχουν λεωφορείο. Πρέπει να έχουν κάθε μέρα
λεωφορείο. Πού ζούμε; Είναι αδύνατον να αποδεχτούμε ότι μία φορά την εβδομάδα ή
και καθόλου θα συνδέεται με λεωφορείο μία περιοχή ενός νησιού μισή ώρα από τον
Πειραιά. Πρέπει να υποχρεώσετε το ΚΤΕΛ να πηγαίνει καθημερινά δρομολόγιο».
Στην απάντησή του, ο
αντιπεριφερειάρχης Νήσων Παναγιώτης Χατζηπέρος έριξε τις ευθύνες στο… mini
bus του δήμου που έκανε δύο δρομολόγια κάθε Παρασκευή αλλά χάλασε. Και εξήγησε
πως «εμείς αντιδράσαμε αμέσως και έχουμε απαντήσει στους κατοίκους της περιοχής
ότι εμείς δεν μπορούμε να επιδοτήσουμε καμία γραμμή. Αυτό που κάναμε είναι να
στείλουμε κλιμάκιο τεχνικών για να δούμε τη βατότητα του δρόμου, τις στάσεις».
Τέλος, είπε πως βάσει του νόμου του 2003, δεν υποχρεώνεται το ΚΤΕΛ να
δρομολογεί λεωφορεία αν η πληρότητα είναι μικρότερη του 30%.