Ουσιαστικά
μέτρα για την εξ αποστάσεων εκπαίδευση όλων των παιδιών χωρίς διακρίσεις και με
έμφαση στη Γ’ Λυκείου, παράλληλα με το αναγκαίο αίτημα για μείωση της ύλης και
σαφή οριοθέτησή της, ζήτησε με παρέμβασή της στην εκπομπή «Mega
Σαββατοκύριακο», το πρωί της Κυριακής, η Στέλλα Βαλαβάνη, πρόεδρος της
Ομοσπονδίας Γονέων Αττικής.
μέτρα για την εξ αποστάσεων εκπαίδευση όλων των παιδιών χωρίς διακρίσεις και με
έμφαση στη Γ’ Λυκείου, παράλληλα με το αναγκαίο αίτημα για μείωση της ύλης και
σαφή οριοθέτησή της, ζήτησε με παρέμβασή της στην εκπομπή «Mega
Σαββατοκύριακο», το πρωί της Κυριακής, η Στέλλα Βαλαβάνη, πρόεδρος της
Ομοσπονδίας Γονέων Αττικής.
Νωρίτερα,
είχε φιλοξενηθεί στην εκπομπή μέσω διαδικτυακής βιντεοκλήσης, η υφυπουργός
Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, που παρουσίασε στοιχεία για τη συμμετοχή των μαθητών
στην πλατφόρμα του υπουργείου για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σύμφωνα με την
υπουργό έχουν ήδη εγγραφεί στην πλατφόρμα 62.000 και συνεχίζουν να εγγράφονται
με ρυθμούς που φτάνουν και τις 3.000 τη μέρα. Ωστόσο, όπως αποκαλύφθηκε και από
τις ερωτήσεις των δημοσιογράφων, το σύνολο των μαθητών της Γ’ Λυκείου (από τους
οποίους υποτίθεται άρχισε η εξ αποστάσεως εκπαίδευση) φτάνει και ξεπερνά τις
100.000, ενώ το σύνολο των μαθητών όλων των τάξεων στη χώρα ξεπερνά κατά πολύ
το 1.000.000. Είναι λοιπόν φανερό ότι ο αριθμός των 62.000 ήδη εγγεγραμμένων
μαθητών, είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό που μπορεί να καλυφθεί από την εξ
αποστάσεως εκπαίδευση, μια εβδομάδα μετά την έναρξή της.
είχε φιλοξενηθεί στην εκπομπή μέσω διαδικτυακής βιντεοκλήσης, η υφυπουργός
Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, που παρουσίασε στοιχεία για τη συμμετοχή των μαθητών
στην πλατφόρμα του υπουργείου για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σύμφωνα με την
υπουργό έχουν ήδη εγγραφεί στην πλατφόρμα 62.000 και συνεχίζουν να εγγράφονται
με ρυθμούς που φτάνουν και τις 3.000 τη μέρα. Ωστόσο, όπως αποκαλύφθηκε και από
τις ερωτήσεις των δημοσιογράφων, το σύνολο των μαθητών της Γ’ Λυκείου (από τους
οποίους υποτίθεται άρχισε η εξ αποστάσεως εκπαίδευση) φτάνει και ξεπερνά τις
100.000, ενώ το σύνολο των μαθητών όλων των τάξεων στη χώρα ξεπερνά κατά πολύ
το 1.000.000. Είναι λοιπόν φανερό ότι ο αριθμός των 62.000 ήδη εγγεγραμμένων
μαθητών, είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό που μπορεί να καλυφθεί από την εξ
αποστάσεως εκπαίδευση, μια εβδομάδα μετά την έναρξή της.
Και ενώ
το υπουργείο Παιδείας είχε βάλει στόχο να έχει ολοκληρωθεί η προετοιμασία για
την εφαρμογή του μέτρου στα Λύκεια μέχρι την περασμένη Παρασκευή (για να
αρχίσει την ερχόμενη βδομάδα στα Γυμνάσια), η υφυπουργός παραδέχτηκε ότι για τα
Λύκεια υπολείπονται ακόμη πέντε νομοί, ανάμεσά τους και αυτοί της Αττικής και
της Θεσσαλονίκης, που συγκεντρώνουν τον μεγαλύτερο όγκο των μαθητών…
Παράλληλα, η υφυπουργός Παιδείας δέχτηκε ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους,
βασισμένες και σε μηνύματα του κοινού, για το αν θα υπάρχει επιδότηση ή άλλες
διευκολύνσεις προκειμένου να αποκτήσουν τα λαϊκά νοικοκυριά την υποδομή για την
εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση (υπολογιστές, tablets, ιντερνέτ κ.λπ.), χωρίς να
δώσει καμιά συγκεκριμένη απάντηση.
το υπουργείο Παιδείας είχε βάλει στόχο να έχει ολοκληρωθεί η προετοιμασία για
την εφαρμογή του μέτρου στα Λύκεια μέχρι την περασμένη Παρασκευή (για να
αρχίσει την ερχόμενη βδομάδα στα Γυμνάσια), η υφυπουργός παραδέχτηκε ότι για τα
Λύκεια υπολείπονται ακόμη πέντε νομοί, ανάμεσά τους και αυτοί της Αττικής και
της Θεσσαλονίκης, που συγκεντρώνουν τον μεγαλύτερο όγκο των μαθητών…
Παράλληλα, η υφυπουργός Παιδείας δέχτηκε ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους,
βασισμένες και σε μηνύματα του κοινού, για το αν θα υπάρχει επιδότηση ή άλλες
διευκολύνσεις προκειμένου να αποκτήσουν τα λαϊκά νοικοκυριά την υποδομή για την
εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση (υπολογιστές, tablets, ιντερνέτ κ.λπ.), χωρίς να
δώσει καμιά συγκεκριμένη απάντηση.
Για την
ημερομηνία των πανελλαδικών εξετάσεων άφησε όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά, λέγοντας
ότι «θα εξαντλήσουμε τις προσπάθειες να μείνουμε κοντά στις ανακοινωμένες
ημερομηνίες».
ημερομηνία των πανελλαδικών εξετάσεων άφησε όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά, λέγοντας
ότι «θα εξαντλήσουμε τις προσπάθειες να μείνουμε κοντά στις ανακοινωμένες
ημερομηνίες».
Όπως
τόνισε η Στέλλα Βαλαβάνη κύριος προβληματισμός για τους γονείς αποτελεί αυτή τη
στιγμή η ισότιμη τηλεκπαίδευση όλων των μαθητών της χώρας και παρουσίασε με
παραδείγματα με αντικειμενικά προβλήματα που υπάρχουν, όπως για παράδειγμα ένας
υπολογιστής στο σπίτι για να δουλεύουν οι γονείς με τηλεργασία και για να
κάνουν μάθημα δυο παιδιά ή ακόμα χειρότερα, να μην υπάρχει υπολογιστής στο
σπίτι ή ιντερνέτ. Η Στέλλα Βαλαβάνη έθεσε παράγοντες που πρέπει να ληφθούν
σοβαρά υπόψη όπως η έγκαιρη οριοθέτηση της ύλης για όλες τις τάξεις, η τεχνική
υποστήριξη της τηλεκπαίδευσης που πρέπει να καλύπτει το σύνολο των μαθητών, το
δωρεάν internet, καθώς και η έγκαιρη ενημέρωση για το σχέδιο της επόμενη μέρας
όταν ανοίξουν και πάλι τα σχολεία.
τόνισε η Στέλλα Βαλαβάνη κύριος προβληματισμός για τους γονείς αποτελεί αυτή τη
στιγμή η ισότιμη τηλεκπαίδευση όλων των μαθητών της χώρας και παρουσίασε με
παραδείγματα με αντικειμενικά προβλήματα που υπάρχουν, όπως για παράδειγμα ένας
υπολογιστής στο σπίτι για να δουλεύουν οι γονείς με τηλεργασία και για να
κάνουν μάθημα δυο παιδιά ή ακόμα χειρότερα, να μην υπάρχει υπολογιστής στο
σπίτι ή ιντερνέτ. Η Στέλλα Βαλαβάνη έθεσε παράγοντες που πρέπει να ληφθούν
σοβαρά υπόψη όπως η έγκαιρη οριοθέτηση της ύλης για όλες τις τάξεις, η τεχνική
υποστήριξη της τηλεκπαίδευσης που πρέπει να καλύπτει το σύνολο των μαθητών, το
δωρεάν internet, καθώς και η έγκαιρη ενημέρωση για το σχέδιο της επόμενη μέρας
όταν ανοίξουν και πάλι τα σχολεία.
ν και πάλι τα σχολεία.